Viedtālruņu pārdošanu bija ļoti zemas, pirms Apple uzsāka iPhone. Patiesībā, Gartner piesaistīts kopējā pasaules viedtālrunis pārdošanu par nepilniem 28 miljoni Q2 2007. Tas radīja “vistas un olas” blēma mobilo app attīstītājs tirgū: bez daudziem tālruņiem, kas iegūstama un nav viegli veids, kā piedāvā funkcijas, dažas lietojumprogrammas celtnieku vai programmētājiem tika gatavojas pārcelties mobilo sakaru attīstībai. Bet, nenomaksājot patīkamu mobilo progr ir bijis maz pieprasījums smartphones. IPhone debija 2007. gada jūnijā izraisīja svarīgi telefona pirkšanas jautrība.

iPhone ēru ieviesa dažas sasniegumi uz tirgu, kas iedrošināja lietojumprogrammu attīstība: proti, iTunes App Store, kas galu galā celtnieki sniedz ieņēmumu modelis. Pieticīgs reģistrācijas maksu, jebkura izstrādātājs, kurš uzrakstījis pieteikumu varētu likt to priekšā tūkstošiem cilvēku gandrīz automātiski. Ar App Store merčendaizings datora modeli, par zemām cenām, viegli uzstādīt “apps”, nevis dārgas un grūti uzstādīt “pieteikumi” nebija ārkārtas mobilo app izstrādātājiem likt kopā apps savā brīvajā laikā un tos 99 centus, vienlaikus veicinot labu naudu. Ne pārāk ilgi pēc tam, kad negaidīti satricināja līdz iPhone, smartphones, Android tirgus metušies 2008 pakāpeniski kļūt uzlecošā zvaigzne mobilais tirgus. Android telefoni zemo cenu plus sniedzējs ekskluzivitātes, kas beidzās Apple 2011 trūkums ļauj bez pūlēm iegūt tirgus daļu.

Android pieauga līdz 2013, 1 miljards Android ierīces tika izmantoti. 2015, Android notika 81. 5 procenti no telefona tirgus daļa, bet iOS notika nedaudz zem 15 procentiem.

Posted | Tagged